Poprzedni temat «» Nast瘼ny temat
Aktualizacje i Og這szenia Administracji
Autor Wiadomo嗆
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-05, 00:03   

Dwie istotne zmiany w zasadach Walk i Porywa

Pierwsza dotyczy walk;
Cytat:
W walce gad mo瞠 zgin望, bez wzgl璠u na to czy jego w豉軼iciel na to zezwala czy nie, jednak瞠 walka musi trwa min. 3 tury aby mo積a by這 zg豉dzi oponenta.


Druga natomiast porywa;
Cytat:
Wi篥nia mo積a zg豉dzi po minimum 10 dniach niewoli. Przys逝guje mu tylko jedna tura na obron.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-07, 22:49   

Pewna aktualizacja w Regulaminie G堯wnym forum;
Cytat:
Wasza posta zawsze musi gdzie przebywa, nawet je郵i nie jeste軼ie online na forum i planujecie d逝窺z nieobecno嗆. Najbezpieczniejsze miejsce na pozostawienie postaci to jej w豉sne legowisko (b康 sprzymierzonego smoka), przebywanie w nim bowiem daje immunitet na ataki i porwania ze strony innych graczy, ale nie chroni przed zdarzeniami prowadzonymi przez MG.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-08, 18:49   

Wesz造 w 篡cie Nowe Statystyki czyli Zr璚zno嗆 i Mantra. Krzepa nadal zostaje, jednak瞠 wiemy, 瞠 nie wszyscy gracze chc mie rozwini皻a tylko Krzep, dlatego te jest mo磧iwo嗆 dowolnego przekazania Krzepy na ka盥 inn statystyk.

W celu przekazania nadmiaru Krzepy do innych statystyk prosz wykorzysta TEN temat z informacj na pocz徠ku, 瞠 jest to jednorazowe, dowolne rozdzielenie nadmiaru Krzepy. Tym samym rubryk dotycz帷ych ilo軼i PD nie musicie wype軟ia.

W zwi您ku z nadchodz帷 zmian nast瘼uj帷e tematy zosta造 zaktualizowane:
- Polowania
- Zbieractwo
- Statystyki
- Walki i Porywania
- Specjalizacje
- Bestiariusz (Jeszcze w toku)

System kostek o kt鏎ym mowa w niekt鏎ych tematach zostanie wprowadzony na dniach.

Po rozdzieleniu statystyk bardzo prosz o aktualizacj pola profilu Statystyka (Dawne - Krzepa) wedle umieszczonego w opisie pola wzoru.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-10, 11:16   

Dla os鏏 korzystaj帷ych z forum na telefonach udost瘼nili鄉y bia造 styl subSilver. Nie wszystko na nim wygl康a perfekcyjnie (zw豉szcza opisy for闚), ale sama tre嗆 temat闚 i post闚 jest czytelna, co na pewno u豉twi korzystanie z forum na telefonach, gdzie ciemne style nie s zbyt widoczne.

Mo磧iwe, 瞠 w przysz這軼i udost瘼nimy osobn wersj mobiln forum.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-13, 00:02   

Nowa adnotacja w Potomstwo w temacie "Dorastanie, Starzenie si i Potomstwo":
Cytat:
Piskl璚ia po rodzicach otrzymuj +1 do jednej ze statystyk, kt鏎a u rodzic闚 by豉 najwy窺za (w przypadku r闚nych warto軼i odziedziczona cecha jest losowana przez MG osobno dla ka盥ego z piskl徠).
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-13, 12:59   

Os豉bienie naturalnej regeneracji smok闚:
Cytat:
Smoki posiadaj ograniczone zdolno軼i regeneracji. Potrzebuj odpoczynku by wyliza si z ran. Za ka盥e przele瘸ne 24h (realne) w spokoju regeneruj 5 pkt zdrowia. Smok mo瞠 w trakcie regenerowania ran odbywa spokojn (np. rozmow) sesje fabularna.


Zmiana wynika z tego, 瞠 ze wzgl璠u na stosunkowo powolne tempo forum, przele瞠nie w "bezruchu" te 24h aby regenerowa HP by這 bardzo proste. Sam system nadal zostawiamy, jednak瞠 znacz帷o go os豉biamy by Smoki musia造 jednak si璕a po pomoc uzdrowicieli i je嗆 kawa造 mi瘰a by szybciej regenerowa swe rany.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-13, 14:15   

Zostali dodani Kompani! B璠ziecie mogli zacz望 ich zdobywa ju od nast瘼nego podsumowania tygodnia! :)
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-13, 19:10   

Zmiany w Osi庵ni璚iach:
- Od teraz za ka盥e otrzymuje si 100 PD, a nie 50.
- Sze嗆 nowych osi庵ni耩:
Cytat:
Naturalna Odporno嗆 - Prze篡j 10 niebezpiecznych chor鏏.
Atut: Smok nie mo瞠 zachorowa na choroby 豉godne.

Przyjaciel Zwierz徠 - Dokonaj 50 pr鏏 zdobycia kompana (mowa u rzucie ko軼i przy polowaniu)
Atut: Szansa na odnalezienie Kompana zostaje zwi瘯szona do 10%.

Uczony - Zdob康 1000 punkt闚 do鈍iadczenia (nie mog by wydane przed zg這szeniem tego osi庵ni璚ia)
Atut: Koszt ka盥ego punktu statystyki jest obni穎ny o 10, a awansu na wy窺zy stopie specjalizacji o 20.

Wybraniec - Zabij 10 Cernnunos闚 i odwied O速arz 砰cze minimum 3 razy.
Atut: Koszt wszystkich b這gos豉wie雟tw w O速arzu 砰cze jest obni穎ny o po這w.

Szcz窷ciarz - Zako鎍z sukcesem 100 polowa i zbieractw.
Atut: Raz na miesi帷 mo瞠 z pe軟ym sukcesem wykona jedn akcje (w tym tak瞠 polowania, zbieractwo i na zdobycie Kompana), jednak瞠 otrzymuje nieuchronne 80 pkt obra瞠.

Niepowstrzymany - Zabij 3 potwory z poziomu Bardzo Trudnego.
Atut: Smok nie traci przytomno軼i w wyniku odniesionych ran (czyli, je郵i jego HP spadnie poni瞠j 19% to nie mdleje, ale jego statystyki nadal wynosz 1 jak przy 20-30% 篡cia)
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-15, 13:21   

Wa積a aktualizacja zasad w Polowaniach
Cytat:
Jednocze郾ie w jednym temacie mo瞠 odbywa si tylko jedno polowanie. Je郵i w tym samym czasie w tym samym temacie jest kilka smok闚, kt鏎e prowadz osobne polowania, zostan one uznane za polowanie grupowe (czyli pod uwag jest brany tylko pierwszy rzut na wynik)


Ma to na celu ukr鏂enie robienia wsp鏊nych polowa, a jednak osobnych, co znacz帷o przyspiesza zdobywanie d鏏r materialnych w nieuczciwy spos鏏.

Jest to te dodatkowy uk這n w stron naszego skryptu z kostkami, kt鏎y gubi si przy obs逝giwaniu dw鏂h (i wi璚ej) os鏏 jednocze郾ie w jednym temacie.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-19, 21:35   

Zmiana w zasadach Walki dla Zioni璚ia.
Cytat:
Zioni璚ie: 10 pkt obra瞠, nak豉danie dodatkowego efektu na 2 tury (nie sumuje si) za jeden sukces. Mo積a wykona co drug tur.

(Zmiana podkre郵ona)

Koniec spamowania zioni璚iami. Teraz mo積a je wykona co drug tur co ma tak瞠 wyja郾ienie fabularne - Smok musi odpocz望, podobnie jak ludzie nie mog ca造 czas dmucha balonik闚 bo zaczyna im si kr璚i w g這wie.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-21, 15:04   

Zmiany dla Polowania Na Potwory Bardzo Trudne
Cytat:
Potwory Poziomu B. Trudnego (Przeznaczone tylko dla Polowa Grupowych) k100
1 - 10: Sukces, Otrzymanie 60 pkt obra瞠
11 - 20: Niepowodzenie, Otrzymanie 60 pkt obra瞠
21 - 40: Niepowodzenie, Otrzymanie 80 pkt obra瞠
41 - 60: Niepowodzenie, Otrzymanie 100 pkt obra瞠
61 - 80: Niepowodzenie, Otrzymanie 150 pkt obra瞠
81 - 100: Niepowodzenie, Otrzymanie 200 pkt obra瞠


Wiele os鏏 pewnie si zdziwi, 瞠 jak otrzymywane obra瞠nia przekraczaj 100, skoro to maksymalny pu豉p zdrowia smoka. Nale篡 pami皻a, 瞠 poluj帷 w grupie obra瞠nia s po r闚no dzielone miedzy uczestnikami, dzi瘯i czemu mo積a "prze篡" takie polowanie.
Zmiana zosta豉 dodana z tego wzgl璠u aby nie by這 sytuacji, 瞠 jaki smok soluje takiego potwora, co jest po prostu nienaturalne kiedy to Smok 12 metrowy pokonuje Lewiatana maj帷ego ponad 100 metr闚.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-24, 23:34   

Dodano w Li軼ie NPC szczeg馧owe informacje o mo磧iwo軼i grania Promieniomiotem.
Cytat:
Aktualnie s traktowane jako wynaturzenia, dlatego te granie nimi jest ograniczone. Nowy gracz ma dwie mo磧iwo軼i:
1. Wpisa swoich rodzic闚 jako nieznanych, jednak瞠 wtedy musi poda przynajmniej jednego rodzica zast瘼czego.
2. Narodzi si z normalnego miotu dowolnych NPC, jednak瞠 z nietypowym zioni璚iem - co b璠zie r闚noznaczne z traktowaniem takiego smoka jako wynaturzenia.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-25, 14:00   

w temacie Realia, Fabu豉 i o Smokach pojawi豉 si nowa rubryka:
Cytat:
Dodatkowe Informacje o Uniwersum


  • Geneza Smok闚 nie jest znana.
  • Wiele rzeczy wskazuje na to, 瞠 w przesz這軼i nad krain sprawowali piecz耩 bogowie b康 inne istoty nadprzyrodzone. Jednak瞠 z niewiadomych przez nikogo przyczyn po prostu znikli i pozosta造 ledwie niejasne znaki wskazuj帷e na ich istnienie.
  • Staro篡tni to okre郵enie dla smok闚 niezwykle d逝gowiecznych i ogromnych. Narodzili si oni wiele tysi帷leci temu i s na skraju wymarcia - do dzisiejszych czas闚 prze篡li tylko nieliczni z nich. Wi瘯szo嗆 z nich nie utrzymuje kontaktu z nowymi pokoleniami smok闚.
  • Kiedy Smoki by造 Czystokrwiste, jednak瞠 przez wieki krzy穎wania si sta造 si one miesza鎍ami. W dzisiejszych czasach Czystokrwi軼i s ju niespotykani i g堯wnie Staro篡tni tylko nimi s.
  • Smoki nie mierz czasu w 瘸den konkretny spos鏏, st康 brak wszelkiego kalendarium.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-25, 15:34   

Mam dobra wiadomo嗆 dla wi瘯szo軼i graczy - d逝go嗆 篡cia Smok闚 zostaje wyd逝穎na do 100 lat, czyli prawie dw鏂h realnych lat. Sporo os鏏 narzeka這, 瞠 50 tygodni (tj. jeden realny rok) to troch ma這, zw豉szcza gdy kto prowadzi wolniej swoj fabu喚. I faktycznie, sama widz, 瞠 smoki wyj徠kowo szybko si starzej.

Tak wi璚 teraz Smoki Doros貫 s od 10 do 70 roku 篡cia (przed逝瘸 to tak瞠 p這dno嗆 smoczyc), natomiast wiek Starczy zaczyna si od 71. Ca豉 reszta zosta豉 po staremu.
 
     
~Drachen

Do陰czy: 15 Kwi 2018
Posty: 895
Wys豉ny: 2018-10-29, 23:07   

Niewielka zmiana w Kompanach, dotycz帷a lojalno軼i:
Cytat:
Wsp鏊ne podr騜owanie (Kompani pozostawieni zbyt d逝go w legowisku b璠 traci punkty lojalno軼i) to od +1 do +5 lojalno軼i za jeden tydzie (zale篡 od aktywno軼i i tego co si wydarzy). Uwaga - wsp鏊ne podr騜owanie tak瞠 mo瞠 skutkowa minusem do lojalno軼i je郵i zdarzenia i relacje s negatywne. Punkt ten dotyczy tylko wydarze prowadzonych przez MG.

(Zmiana pogrubiona)

By這 sporo zamieszania z tym punktem. Generalnie chodzi z nim o to, 瞠 po prostu gdy jest prowadzone jakie Wydarzenie Losowe prowadzone przez MG, to w oparciu o zachowanie Kompana (i wydawane mu polecenia) s przydzielane b康 odejmowane punkty lojalno軼i.
 
     
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Nie mo瞠sz za陰cza plik闚 na tym forum
Mo瞠sz 軼i庵a za陰czniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Chronione Prawami Autorskimi©
Wsparcie techniczne: Noritoshi i Luxter
Niekt鏎e tre軼i tutaj umieszczone nie nale膨 do autor闚 forum ani jego u篡tkownik闚 i nie s do nich roszczone 瘸dne prawa.
Administracja forum nie odpowiada za swoich u篡tkownik闚.
Contact for illegal use of the image - drachen[at]drachen.webd.pro


Vampire Knight
Bannery